2014. december 6., szombat

Strimla, smula, finhacka...

Szembesültem életem legnagyobb átverésével... Nem hiszem, hogy valaha túlteszem magam rajta... Íme:


Ezen kívül minden okés, hiszen 2 hét múlva otthon vagyok! Már nagyon készülünk itt is a Karácsonyra, előző héten sütöttünk Lussekatt-ot, tegnap pedig mézeskalácsot is. Mivel hostanyu nem szereti, ezért a mi dolgunk volt a kiscsajokkal. Kemény meló volt... A tésztát már összegyúrtam, mielőtt hazahoztam őket a bölcsiből, így azzal legalább nem volt gondunk, de még így is, a rohangálás két gyerek között, mert valamelyik mindig valami őrültséget csinált... Összefoglalva: könnyen elaludtam este...

Lussekatt

Pepparkaka munkálatok






Mellékesen jegyzem meg, hogy hostanyu imádja, azt mondja, soha ilyen finom mézeskalácsot nem evett... Ennyi...

Amúgy főztem is a héten finomságokat. Új rendszer van, mivel a közeli áruházban csinálnak olyat, hogy összeszednek 4 féle vacsorareceptet és az azokhoz szükséges összes hozzávalót belepakolják egy nagy dobozba és a recepttel együtt eladják a jónépnek. A jó az, hogy mostantól nem nekem kell kitalálni, hogy mit főzzek és miből, és a nyelvet is gyakorlom, mivelhogy a receptek svédül vannak... Eddig működött a dolog, nem égettem le a konyhát és ehető (egyesek szerint nagyon finom) lett a végeredmény. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése