2014. november 27., csütörtök

Winter is coming...

Poén, hogy itt vagyok fenn északon, és Magyarországon előbb esik a hó... Hát ezt is elveszitek tőlünk?!

Ettől függetlenül hideg van, 5 fok fölé nem ment a hőmérséklet vagy két hete. Viszont legalább csapadék nincs. Mi van helyette? Köd. De nagyon megtévesztően, reggel napsütésre (a svéd fajtára, amikor legalább be lehet tippelni, hogy hol van a nap) kelünk, de déltől kezdve 10 méterre se lehet előre látni. Proof:








    

Az elmúlt héten nem voltam futni este a nincskedvem-hidegvan-picitbetegvagyok kifogástrió miatt, de ma elmentem és kiderült, hogy a lakosok mással se voltak elfoglalva ezalatt, minthogy a karácsonyi díszítést felpakolják. Gyönyörűen ki van világítva egész Borås, de mivel a telefonom nem működik velem együtt az éjszakai fényképezőmódban ezért kénytelenek lesztek a képzelőerőtökre hagyatkozni. Olyan, mint otthon, csak nincsenek villogó meg mindenszínű fények, csak halványsárgák. Hostanyuval ma raktuk fel a miénket, én is kaptam egy piciséget a szobámba:


Csajszik meg megint betegek, úgyhogy itthon voltak egész héten. Sajnos/szerencsére (nem tudom eldönteni) nagymama ráért úgyhogy többnyire ő van velük, nekem csak néhány órám van reggel. Sajnos, mivel így kicsit haszontalannak érzem magam, és azt sem szeretem, ha ő utasítgat, és ha itt van, a csajok se bírnak annyira, és mindent teljesen máshogy csinál, mint ahogy hostanyu kéri és épphogy makog angolul. Szerencsére, mert így nincs annyi dolgom... De a csajok azért cukik. <3




Random facts: a svéd nők nem viselnek magassarkút, az emberek nem öltöznek színesen vagy furcsán (az amerikaiak csak színesen és furcsán...), a Mikulásvirágot itt Karácsonyvirágnak hívják (Julblomma), aki 30 percnél többet utazik a munkába, az csavargó, a buszon nem lehet készpénzzel fizetni, a legnagyobb celeb az IKEA alapítója, Ingvar Kamprad és végül a legnagyszerűbb: itt is van csokimikulás! (Némelyik részegebb a többinél...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése