2014. szeptember 21., vasárnap

Älskar dig

Lassan letelik az első hónapom, egyenlőre maradok. 

Egyre jobban érzem magam itt, a csajszik még mindig aranyosak (többnyire), a szülőkkel is egyre többet beszélgetünk. A minap is vagy 2 órát ültünk este a teraszon, kölykök nélkül, borozgatva meg dumcsizva. Ilyet eddig hostszülőkkel még nem csináltam... Sőt, elképzelni se tudtam volna. Okosak, viccesek, nagyvilágiak. Bírom őket na. Meg azt is jó hallani, hogy anyuka hányszor mondja még mindig, hogy milyen jó, hogy itt vagyok és mennyivel jobb minden mint az előző au pairrel volt... Csajszik meg hát... Már kérés nélküli puszit is kaptam, meg egy "älskar dig"-t (szeretlek) is. Mindkettőt Natashától, aki állítólag távolságtartóbb... Ennyi.



(Bogci főzőtt... Nem lett rossz...)



Még mindig határozottan teljes mellszélességgel kiállok az állításom mellett, hogy a svédek közel sem olyan jók angolból, mint ahogy azt mindenki mondta nekem. Az egyetlen svéd akivel lehet normálisan beszélni az az óvónéni, a többiek mind megbuktak. Sajnálom. A nagyszülők, a baráti kör, a buszsofőr, mind csak éppen annyira makognak, hogy meg lehet érteni. Kénytelen leszek megtanulni svédül... Francba...

Viszont jó dolgokat is fel-fel fedezek. Például itt van a sima boltban alkohol (Thank God...) nem úgy mint Amerikában. Sőt cigit is lehet kapni a pénztárnál, mint régen otthon (bár ez utóbbi engem nem érint). Csak mondom... A tévében futó amerikai sorozatokat csak feliratozzák (így nem rontják el úgy őket, mint a magyar szinkronnal), a zebránál pedig megállnak a kocsik (viszont gyorshajtás az van bőven). Kerítés csak szépítői célzattal van, nem pedig távol tartásival. Mindenki szép, mindenki szőke. Akinek eddig mondtam, hogy Budapest, az mind tudta, hol van meg mennyire szép. Mindenki rendben tartja a kertjét, minden második kertben látom ezeket a creepy automata fűnyírókat, amiktől még most is frászt kapok néha... Mindenki kedves, előzékeny és mindenki köszön. A minap megvolt az első buszozásom, és az egyik pasas, amikor leszállt elköszönt az összes utastól...

És jelentem, van rossz idő is! Néha... Reggel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése