2014. december 19., péntek

God Jul

Ez egy teljesen nyugis, laza hétnek ígérkezett. Itthon volt minden kocsi, hogy azzal hordjam a csajokat és még a takarítónő is be volt ígérve, úgyhogy takarítanom se kellett. Milyen jó kis pihi lesz az utsó hetemen- gondoltam én... Aztán betegek lettek...

Az elméletem az, hogy megtudták, hogy nem leszek itt két hétig és arra gondoltak, hogy együtt kéne töltenünk még egy kis időt előtte... Kicsi köhögés meg nyafogás és mindenki jól át lesz verve... Bejött. Így az elmúlt néhány napban mást se csináltam, mint őket babusgattam, úgyhogy hozom nektek haza a fincsi egzotikus svéd bacikat, ki tudja, mit tesz majd veletek!

Beteg babák

Aztán Wizzair picit feldobta a dolgot azzal, hogy másik reptérre rakta át a felszállást, szinte az utsó pillanatban, így az odajutást teljesen újra kellett tervezni... Az egyetlen szerencséjük az, hogy ez a reptér sokkal közelebb van hozzám. :)

Összefoglalva: HOLNAP JÖVÖK!! És Boldog Karácsonyt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése