2015. április 13., hétfő

Hangover babies

Visszatértem! Nem volt könnyű elszakadni kis országom karjaiból, de megtettem! Nem mondom, hogy hős vagyok, de... :) Nem egy szemrehányást kellett otthon elviselnem arra vonatkozóan, hogy én hoztam a rossz időt rátok! Hazugság! Akkor hogy várhatna engem ilyen idő vissza?


Otthon nagyon jó volt megint, persze nem volt elég hosszú és anycival is sikerült egyszer-kétszer (tízszer) összeveszni, de összességében okésnak van elkönyvelve. Engedjétek meg, hogy eldicsekedjek hugicám (picit megkésett) szülinapjára készített Oreo tortámmal... 4 hours well spent! Kérek egy perc néma csendet!


Itt viszont minden folytatódott a régi kerékvágásban. A csajszik még mindég csibészek, de most viszont elkezdek kérdezni is és mint kiderült, a szókincsem még nem elég nagy ahhoz, hogy a kíváncsiságukat kielégítsem. Vajon valaha elég nagy lesz...? Magyarországról nem jöttem ám üres kézzel, egy babakellék-készlettel érkeztem. Nagyon imádják, folyton azzal kell játszani.


Felhívnám a figyelmet a három játékbaba másnaposnak kinéző kicsavarodott testtartására...

Viszont én is kaptam tőlük húsvéti ajit. Kb 2 héttel húsvét előtt kerültek ki a boltok polcaira ezek a fura 2-3 ököl nagyságú állatmintás tojások, és mindig töprengtem rajta, hogy mi lehet bennük. Hát most megtudtam. Édesség...



Mivel lusta dög voltam otthon, meg mindig volt más teendő, csak itt voltam újra futni. Először az óraátállítás óta. Hát így még szebb az egész. Mindig este 6 körül megyek, eddig csak sötétben értem haza, de most már végig süt a nap és látni lehet mindent. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése