2014. október 10., péntek

Home Alone

Az előző hétvégén itthon lettem hagyva, a család elment Nyköping-be a nagyszülőkhöz. Azért annyira nem voltam szomorú miatta, gyorsan összeszerveztem egy talit az egyik göteborgi au pair lánnyal, aki gyakran jár ide Borås-ba. Jól sikerült, aranyos volt, végre van egy barátom!! Jippí! Ő egyébként cserediák volt itt, úgyhogy ismeri a helyet, körbe is vitt a legfontosabb helyeken. Gyakorlatilag megmutatta az egyetemet, meg a partyhelyeket. Ahova egyedül nyilván nem fogok elmenni, de azért jó tudni, hogy itt is van élet...






Aztán s héten nem sok történt, megy a meló, stb. Persze viszonylag sok szabadidőm van, úgyhogy rá vagyok kényszerítve az új sorozatok felfedezésére, mivel a kedvencek csak heti egyszer jönnek. Uhhh... Nem is tudom, hol kezdjem... Hát mivel eléggé kedvelem az állítólagos új Jennifer Lawrence-t, gondoltam belenézek az The Secret Life of the American Teenager-be... Óhhmájgád... Annyira rossz, hogy nem tudom szavakba önteni. Shailene még elmegy, bár a szöveg, ami a szájába van adva tiszta röhej, a többi szereplő pedig egytől-egyig erőltetett és hiteltelen. A storyline és a reakciók pedig csak simán nevetségesek. A 2. epizódig bírtam. Az Undateable egy szinttel kevésbé rossz, bár az erőltetettség itt is megjelenik, de azért elkacarásztam néhányszor. A 13. epizódig bírtam. Aztán belekukkantottam az Egy call-girl titkos naplója-ba, aminek az első epizódját se bírtam végignézni. Annyira szörnyű a főszereplő, hogy semmi más nem jött át miatta. Sorry. Aztán volt még a Don't trust the B, amit csak Krysten Ritter miatt akartam látni. Ő nem volt rossz, de kb minden más igen. Az évadot végignéztem, de nem várom a következőt.
Az "új" felfedezettjeim közül csak kettő keltette fel az érdeklődésemet, az egyik az About a boy (<3 David Walton <3), aminek az új részéért még egy hetet kell várni, a másik pedig a Breaking Bad. Jó tudom, hogy csak nekem új, nem kell beszólni. 3. évadot kezdem, ne mondjátok el a végét!!!
Ennyit az újakról. A régiek közül viszonylag kevés indított rosszul Szeptemberben. Grey's Anatomy még mindig jó, Mindy is hilarious, Revenge izgi, New Girl nem rossz (csak kevés a Schmidt), Big Bang se (bár szinte csak Raj poénjain lehet már röhögni, Penny haja meg szörnyű), Once upon viszont véglegesen elkaszált nálam, eddig kitartottam, de most már olyan unalmas, hogy az hihetetlen... Jennifer Morrison pedig az egyik legszörnyűbb színésznő valaha. Parenthood is gyenge, de Dax Shepherd kedvéért még megnézek, 1-2 részt. A Modern Family viszont kifejezetten javult az előző évadhoz képest. Amúgy MIKOR LESZ MÁR WALKING DEAD?!?!?!

Ha pedig nem nézek éppen valamit, akkor ezekkel a kis nyomingerekkel töltöm az időt: <3 <3 <3



Csak áll egy helyben és röhög...:

A másik meg részeg...:

Ja meg amúgy szülinapom is van, amit a gugli is tud!


Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat, a kedvencem a családomtól kapott képeslap. Sok időt tölthettek a tökéletes lap keresésével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése